donderdag 23 juli 2009

Eindelijk ben ik aan de beurt !!!!

Zo, eindelijk mag ik wat vertellen over mijn vakantie. Ze schrijven dan wel dat ik het naar mijn zin heb maar..... ik mag niet eens achter rendieren aan zitten.
Vanmorgen nog zag ik uit mijn ooghoeken een enorm rendier langs de tent lopen dus ik dacht erachteraan.
Maar ook nu mocht ik er niet naar toe.
Ik snap er niets van, want ze willen graag een gewei hebben, nou als er één een rendier kan vangen ben ik het wel. Gistermiddag liepen er nl. drie van die enorme jongens vlak bij de tent langs, ik er dus als een speer achter aan. En mijn baasjes maar roepen, Kyla kom hier. Nou, daar luister ik dan natuurlijk niet naar. Maar ja ik hoorde ook dat ze een bootje hadden gehuurd en ik wou ook heel graag mee. Want zoals jullie wel weten mag ik graag in het water spelen. Mijn baasje speelde met een hele grote stok ( ik geloof dat dit een peddel heet ) en die wou ik hebben. Dus wat doe je dan, een enorme duik naar de peddel. Dus ik gelijk helemaal kopje onder in het steenkoude water. Brrrr dat was wel even schrikken hoor. Volgens mij schrokken mijn baasjes ook ze tilden mij nl. snel bij mijn halsband weer in de boot. Toen zijn we naar een onbewoond eilandje geroeid. Daar heb ik lekker in het water en op de rotsen gespeeld.
Wat ik wel een beetje jammer vindt is dat ik af en toe in de auto moet blijven, soms gaan mijn baasjes dan boodschapjes doen of iets bekijken. Ik vind dingen bekijken en besnuffelen ook leuk hoor...Maar ze nemen wel altijd wat lekkers voor me mee. En ik krijg wel altijd frisse lucht en vers water in de auto. Ach...en voor de rest gaan we lekker laat op bed en slapen we vaak uit. heerlijk !!!
Mijn baasje nam nog snel een foto van het rendier dat ik vanmorgen wou vangen, ik hoorde ook dat we morgen weer vertrekken. Prima hoor als er maar water en rendieren zijn dan vindt ik het wel best. Nou moet ik ophouden want mijn baasjes wachten in de auto.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Kila Gossiemijne wat een spannende avonturen beleef jij. Ik benijd je wel,jammer dat je baasjes zo weinig meegaand zijn. Enfin ze zullen het wel eens zelf aan de lijve ondervinden hoe of het is om je dergelijke jachtbuit te onthouden in de tijd dat ze terugkomen in het hondentijdperk. Desalniettemin heb je toch in elk geval iets voor op ons...jij weet nu hoe heerlijk ze ruiken en ik moet het met de foto's doen Zeg bedankt voor berichtje doe de groeten maar aan je baasjes en laat ze maar weten dat ik ook vind dat ze weinig begrip tonen. Hoi het hondse deel van opa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,
    Wat geweldig van je baasjes dat ook jij, Kila,een keertje met je pootjes op het toetsenbord mag rammen. En ik zie dat jij dus echt op de hondenschool hebt gezeten,en ook hebt opgelet, want anders was er alleen maar abracadabra op het vel gekomen.
    Zeg Kila voor mij mag je best wel eens achter een rendier aan rennen hoor, als je maar wel oplet dat die rendier niet achter jouw aankomt!!! He, nog veel plezier daar met
    z'n allen en doe je baasjes maar de groetjes
    van Clari. doei doei en tot laters...........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie verhalen, het is thuis een beetje met vakantie. p.s. kun je ook rendier eten?gr, willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi 2H's

    Wij zijn inmiddels weer thuis en gaan nu regelmatig jullie blog lezen.
    Het ziet er leuk uit alhoewel ik zelf de voorkeur geef aan een paar graden meer in de vakantie.
    groeten, Luitzen en Aafje

    BeantwoordenVerwijderen